Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Träningskompis i närheten av Viby (Sollentuna)


Rotebrostakaren

Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply
Kör vi kl. 19 i morgon från stallet som vanligt? Jag är på, har dock kört sönder spärren på ena bakhjulet så det får bli 100% stakning :)

Jag kommer inte denna gång. Skall ut och äta middag med frun för att fira 20-årsdagen av vår förlovning. Kör ett löppass på morgonen istället. Var förresten i Högbo i lördags. Det var isiga spår med mycket bra glid, så jag struntade i att valla och körde ett rejält stakpass (var dock tvungen att saxa uppför stora backen). 48 km blev det.

Link to comment
Share on other sites

Tog det lugnt, axeln känns anstängd, men sådär lagom, inte ont. 0845, tja det är i tidigaste laget, ska på disputationsfest imorgon, så så sent som det går för dig, det är inte omöjligt med 0845.... Är det någon annan som ska med?

Ingen som funderar på att åka till snön, typ Högbo i helgen?

Link to comment
Share on other sites

Kl 9 från Pizzerian? Det borde funka, jag ska försöka haka på - om inte julbestyren kommer i vägen ...

Detta tillfälle får du inte missa Anl, en bakfull (förhoppningsvis inte lullig) Rotebrostakare med överlånga stavar för andra gången i livet som inte tränat på grund av axeloperation. Nu har du chansen att återställa ordningen :)

Link to comment
Share on other sites

Kul att du nu är på skidorna igen Rotebrostakaren, själv har jag varit förkyld sedan ditt sista pass innan operationen. Provade att komma igång då snön hade fallit, men så klart fick jag en släng av hals ont och snuva igen. Nu vågar man ju knappt börja om man hela tiden ska bli sjuk.

//

micke

Link to comment
Share on other sites

Första gången jag åkt två mil med bara en spets ... gick ju ok men sabbade möjligheten att få knäcka Rotebrostakaren i dagen-efter form. Alltid lika trevligt med sällskap!

Anl: Tack för att du offrade din enda reservspets på mig, när du egentligen hade behövt den själv. Samtidigt var det tur för mig, för annars hade jag kommit riktigt på efterkälken. Instämmer fullständigt beträffande sällskap.

 

Rotebrostakaren: Kul att du är med igen. Känns axeln ok?

 

God Jul till alla i "onsdagsgänget"!

Link to comment
Share on other sites

Första gången jag åkt två mil med bara en spets ... gick ju ok men sabbade möjligheten att få knäcka Rotebrostakaren i dagen-efter form. Alltid lika trevligt med sällskap!

Anl: Tack för att du offrade din enda reservspets på mig' date=' när du egentligen hade behövt den själv. Samtidigt var det tur för mig, för annars hade jag kommit riktigt på efterkälken. Instämmer fullständigt beträffande sällskap.

 

Rotebrostakaren: Kul att du är med igen. Känns axeln ok?

 

God Jul till alla i "onsdagsgänget"![/quote']

Axeln känns förträfflig! Åker upp till snön (Idre), på söndag, men på lördag vore det trevligt med ett litet träningspass! Vet ej prognosen, men är det kallt och snöfritt är det fantastiskt på järvagruset kombinerat med Vibyspåret, blir det riktigt kallt kanske det blir åkbar is på Ravan. God fortsättning och hoppas att få sällskap på lördag!

Link to comment
Share on other sites

Första gången jag åkt två mil med bara en spets ... gick ju ok men sabbade möjligheten att få knäcka Rotebrostakaren i dagen-efter form. Alltid lika trevligt med sällskap!

Anl: Tack för att du offrade din enda reservspets på mig' date=' när du egentligen hade behövt den själv. Samtidigt var det tur för mig, för annars hade jag kommit riktigt på efterkälken. Instämmer fullständigt beträffande sällskap.

 

Rotebrostakaren: Kul att du är med igen. Känns axeln ok?

 

God Jul till alla i "onsdagsgänget"![/quote']

Axeln känns förträfflig! Åker upp till snön (Idre), på söndag, men på lördag vore det trevligt med ett litet träningspass! Vet ej prognosen, men är det kallt och snöfritt är det fantastiskt på järvagruset kombinerat med Vibyspåret, blir det riktigt kallt kanske det blir åkbar is på Ravan. God fortsättning och hoppas att få sällskap på lördag!

Jag hänger gärna på imorgon lördag. Är flexibel gällande tidpunkt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...