Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Rullskidsträningskompis i Ludvika trakten sökes!


globe86

Recommended Posts

  • Replies 403
  • Created
  • Last Reply
De blir bra de ! Ja klart vi samåker ! Vilken tid ska vi mötas? vem kör? och vart ska vi mötas =) ?

Kanon jag skickar ett mail med info samt träningsupplägget i Glid för 2 år sedan.

 

Dalarna e du med, Jag har sagt till Nicklas att vi träffas kl 6 vid foten på slalombacken så det blir väl lagom att vi åker halv 6 från Ludvika.

Link to comment
Share on other sites

Hej grabbar! STakade Haggen runt idag ! Jävla fin bana faktiskt ! Kuperat som tusan tyckte jag det va så de blir inget lugn pass här inte!

 

Vart 2.1 mil och runt hela sjön med start och mål på samma ställe..Det tog 1h 14min "17.2" i snitt... Riktigt riktigt jobbig bana =)

 

Får dra ett gemensamt varv här sen!

Link to comment
Share on other sites

Hej grabbar! STakade Haggen runt idag ! Jävla fin bana faktiskt ! Kuperat som tusan tyckte jag det va så de blir inget lugn pass här inte!

 

Vart 2.1 mil och runt hela sjön med start och mål på samma ställe..Det tog 1h 14min "17.2" i snitt... Riktigt riktigt jobbig bana =)

 

Får dra ett gemensamt varv här sen!

Hej detta låter spännande, hur många e på på ett jättelugnt pass på Lördag vi snackar typ 15 Km/h och cirka 1,5 timme. (bror är på besök så tänkte jag skulle ta med honom på en tur)

 

Nicklas har du tid?

Globen/Dalarna hur känner ni med tanke på klarälvsbanan dagen efter?

 

David

Link to comment
Share on other sites

Hej grabbar! STakade Haggen runt idag ! Jävla fin bana faktiskt ! Kuperat som tusan tyckte jag det va så de blir inget lugn pass här inte!

 

Vart 2.1 mil och runt hela sjön med start och mål på samma ställe..Det tog 1h 14min "17.2" i snitt... Riktigt riktigt jobbig bana =)

 

Får dra ett gemensamt varv här sen!

Hej detta låter spännande' date=' hur många e på på ett jättelugnt pass på Lördag vi snackar typ 15 Km/h och cirka 1,5 timme. (bror är på besök så tänkte jag skulle ta med honom på en tur)

 

Nicklas har du tid?

Globen/Dalarna hur känner ni med tanke på klarälvsbanan dagen efter?

 

David[/quote']

Jag hoppar över passet på lördag! Kör lite lugn löpning i stället!

Link to comment
Share on other sites

"17.2" i snitt... Riktigt riktigt jobbig bana =)

Det var med 3:or då på hjulen?

Och är man van att stå och staka på platta friidrottsarenor kan ju det minsta fartgupp upplevas som en rejäl uppförsluta. ;)

Nej det var 2or på hjulen! Men körde inte "max" för det var igentligen meningen som ett lugn pass... Fast de sprack när jag märkte hur tungt de gick uppför! Så jag tröck på lite i stället! Men hade ju "bara" 168 i puls mot 178 när jag och dalarna körde rekord vändan! Så hade allt mer att ge!

 

Men kan medge att jag var rätt trött efter! Ej van att staka så mycket backar!

 

Men känner mig glad att jag lever! Sista utförsbacken va fan inte att leka med! Gick lite för fort för min smak men fanns ju ingenting att göra åt det när man väl va mitt i backen! Bara att bita ihop :D nästa gång tar jag nog av mig skidorna hehe....

Link to comment
Share on other sites

Jag skulle kunna tänka mig ett lugnt pass på lördagen. Vart tänker Ni åka?

Om Ni åker på sen eftermiddagen? typ vid kl 16?? kan det funka?

 

Niklas B, japp, jag har blivit en jäkel på rullskidor..... :-) du får passa dig, snart är jag ikapp och förbi... hahaha

Självklart ska vi ta något gemensamt pass, det blir ju roligare så. Hakar du på lördag med David80 och hans brossa?

Link to comment
Share on other sites

Jag skulle kunna tänka mig ett lugnt pass på lördagen. Vart tänker Ni åka?

Om Ni åker på sen eftermiddagen? typ vid kl 16?? kan det funka?

 

Niklas B, japp, jag har blivit en jäkel på rullskidor..... :-) du får passa dig, snart är jag ikapp och förbi... hahaha

Självklart ska vi ta något gemensamt pass, det blir ju roligare så. Hakar du på lördag med David80 och hans brossa?

Hej Dalarna blir nog svårt för jag kan bara på förmiddagen.

 

Vi får satsa på denna runda någon annan gång i höst.

Lycka till på Klarälvsbanan på Söndag.

David

Link to comment
Share on other sites

dalarna kl 11.00 på söndag ska vi infinna oss i Uddeholm! du är väl fortfarande på? Tänkte vi skulle försöka vara där lite tidigare så vi slipper stressa iväg!

 

Brorsan hämtar oss i karlstad ! Tror du 6 timmar efter start alltså kl 17.00 blir bra att han hämtar oss ? eftersom vi ska köra lugnt tempo!

 

Ska vi ta din eller min bil till Uddeholm??

Link to comment
Share on other sites

Hej grabbar! STakade Haggen runt idag ! Jävla fin bana faktiskt ! Kuperat som tusan tyckte jag det va så de blir inget lugn pass här inte!

 

Vart 2.1 mil och runt hela sjön med start och mål på samma ställe..Det tog 1h 14min "17.2" i snitt... Riktigt riktigt jobbig bana =)

 

Får dra ett gemensamt varv här sen!

Hej detta låter spännande' date=' hur många e på på ett jättelugnt pass på Lördag vi snackar typ 15 Km/h och cirka 1,5 timme. (bror är på besök så tänkte jag skulle ta med honom på en tur)

 

Nicklas har du tid?

Globen/Dalarna hur känner ni med tanke på klarälvsbanan dagen efter?

 

David[/quote']

Yes, tänkte om vi kunde starta strax efter 10 samling campingen dagarlsbo.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...