Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Rullskidsträningskompis i Ludvika trakten sökes!


globe86

Recommended Posts

Nu försöker du bara skrämmas! ;) Hur gick det' date=' gav du dig ut på ett så lååååångt pass??[/quote']

Jag kan intyga att han både gav sig iväg ut och kom i mål. :)

Vi körde ju Klarälvsbanan idag, se Klarälvsbanetråden...

Bra jobbat pojkar! Ska bli kul att se hur det går i kampen mellan er på Vasan.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 403
  • Created
  • Last Reply
Jag o Magnus körde vänstervarv dvs mot Snöån först, vi åkte runt på 1,21 med vätskepauser inräknade, bra tempo därimellan. Bra jobbat 85km, ont i armbågarna?

OKi oki ! Det var så jag också körde häromdagen! Mot snöån först!

 

 

armbågarna är helt oki! Däremot har jag dubbla pekfingerknogar på båda händerna! Ett nytt problem som helt plötsligt uppstått... kontrollremmen ligger väl och trycker på nå vis!

Link to comment
Share on other sites

Nej, jag har haft feber här i slutet på veckan igen... så jag tar det lugnt för tillfället!

Du har väl Skidforums finaste rullskidor så du får trösta dig med dem, så som globen gör så ömt med sina nya Atomic. :D

 

Och för att få ut något vettigt av mitt inlägg:

När räknar ni med att ha snö i spåren i Ludvika-trakten?

Och har ni någon bra konstsnöanläggning så ni har "snögaranti"?

Link to comment
Share on other sites

Bamseskolan Vasa ja tror de e något för dig! Du pratar ju mycket om den så jag tror du e lite sugen!

Ja då har ni snö i varje fall. :)

 

Jag gjorde som du sa och var med på skidskola idag, eller kanske rättare sagt ett gemensamt träningspass på Klarälvsbanan.

Även Jan_H här från Skidforum var med så vi smidde lite Vasaloppsplaner. ;)

Link to comment
Share on other sites

Bamseskolan Vasa ja tror de e något för dig! Du pratar ju mycket om den så jag tror du e lite sugen!

Ja då har ni snö i varje fall. :)

 

Jag gjorde som du sa och var med på skidskola idag' date=' eller kanske rättare sagt ett gemensamt träningspass på Klarälvsbanan.

Även Jan_H här från Skidforum var med så vi smidde lite Vasaloppsplaner. ;)[/quote']

Med din fart så tror jag att det blir reservplaner. Ruskigt bra tryck i motluten! Det var roligt att studera sista rycket vid varje staktag, ser precis ut som det gör i stakmaskin!

Link to comment
Share on other sites

Sådär d¨å va de dax för ertt pass tycker jag !!! Tisdag eftermiddag tänkte jag!!!

 

 

Vilka är på ?!

Hej jag måste vila till Torsdag, så jag kan inte vara med imorgon.

 

Men vet du globen om det är rullskidor med Källbotten på Torsdag, enligt Aktivitetskalendern är det träning men jag fick ett mail om att sista träningen var förra Torsdagen.

 

David

Link to comment
Share on other sites

Sådär d¨å va de dax för ertt pass tycker jag !!! Tisdag eftermiddag tänkte jag!!!

 

 

Vilka är på ?!

Hej jag måste vila till Torsdag' date=' så jag kan inte vara med imorgon.

 

Men vet du globen om det är rullskidor med Källbotten på Torsdag, enligt Aktivitetskalendern är det träning men jag fick ett mail om att sista träningen var förra Torsdagen.

 

David[/quote']

Hejsan! Ligger hemma med feber så jag måste själv ställa in! Måste va Magnus som skickat feber från smebacken ! Tror ej de e träning för att de blivit för mörkt ! Fick också mail om de !

 

/Globen

Link to comment
Share on other sites

Sjävklart skickar jag ut feber till mina träningskompisar. Vill ju inte att Ni ska få för stort försprång.... :-)

Hämden är ljuv :D Börjar du bli piggare nu då ? Jag känner mig redan bättre men jag väntar å träning tills torsdag! Hoppas på att va helt återställd då!

Link to comment
Share on other sites

nja, jag är bättre men känner mig inte helt kry. Allmänt slö i kroppen. Så det blir en lugn vecka för mig.

Hoppas kunna börja köra igång igen från nästa vecka. Då har jag tagit det lugnt i 3 veckor..

Å fan de va en LÅÅÅÅNGT uppehåll! Men om du vart slö i kropp och haft feber så är de väl de enda rätta!!!

 

Konstigt att de hållt i sig så länge! kanske va svininfluensan :D

 

Bra att du ska komma igng te veckan! då får vi mata på med lite rullskidor innan de e för sent!

Link to comment
Share on other sites

Jaha ni grabbar är ni sjuka hela högen ??? själv är jag kass fortfarande... Ser mörkt ut för min del detta .... Känns som jag aldrig blir frisk igen !

Det är det nya vet du.

Bakteriell krigföring för att sätta konkurrenterna ur spel! :D

Nu tydligen en hel region...

...kanske lite för tidigt dock...

Link to comment
Share on other sites

Jaha ni grabbar är ni sjuka hela högen ??? själv är jag kass fortfarande... Ser mörkt ut för min del detta .... Känns som jag aldrig blir frisk igen !

Det är det nya vet du.

Bakteriell krigföring för att sätta konkurrenterna ur spel! :D

Nu tydligen en hel region...

...kanske lite för tidigt dock...

Haha jadu Vasa ! Du kör fultaktiken! Jag ska visa att den GODA sidan segrar tillslut! Ni värmlänningar hamnar efter oss stora starka dalmasar när de väl gäller på Vasan! Lite på det! :D

Link to comment
Share on other sites

Jaha ni grabbar är ni sjuka hela högen ??? själv är jag kass fortfarande... Ser mörkt ut för min del detta .... Känns som jag aldrig blir frisk igen !

Det är det nya vet du.

Bakteriell krigföring för att sätta konkurrenterna ur spel! :D

Nu tydligen en hel region...

...kanske lite för tidigt dock...

Se bara till att bakterierna inte sprider sig hit, jag bor mycket närmare Dalarna än du!

Link to comment
Share on other sites

Globen, det är samma här. Fortfarande ont i halsen och hängig... Börjar bli trist detta!

Jösses du har vart sjuk 3 - 4 veckor... Snart dags för läkarbesök !?

 

Jag är NÄSTAN helt frisk nu... Kan möjligtvis bli lätt jogg/promenad i morgon! Nu får vi bli friska så vi får ta igen de vi missat ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...